Oprawa kolejowa LED w systemie Światło na Punkt, 1- lub 2-lampowa, dopuszczona przez Spółkę PKP PLK S.A. do oświetlania infrastruktury kolejowej (jako oprawa kolejowa LED) oraz przez CNBOP jako oprawa awaryjna LED. Korpus oprawy wykonany z polimeru wzmocnionego włóknem szklanym, kolor biały. Komora układu zasilającego odseparowana termicznie od źródła światła. System krótkich uszczelek NORKA odpornych na odkształcenia i starzenie się z silikonu/ syntetycznej gumy. Oprawa dostępna z niezależnie regulowanymi kloszami z poliwęglanu PC Tropal® (odpornego na pękanie), z wewnętrznym aluminiowym odbłyśnikiem MIRO-SILVER®. Klosze mogą być obracane i blokowane w pozycjach co 10°. Układ zasilający 230 V AC/DC, możliwość podłączenia jako oświetlenie awaryjne. Zasilanie w trybie awaryjnym poprzez baterię centralną lub elektroniczną jednostkę oświetlenia awaryjnego z ładowanym wskaźnikiem kontrolnym, monitoringiem zasilania podstawowego oraz z zabezpieczeniem przed całkowitym rozładowaniem. Czas pracy awaryjnej 1 h lub 3 h, z autotestem (dopuszczenie CNBOP). 2 wejścia kablowe M20, okablowanie przelotowe 4 x 1,5 mm². Ochrona przeciwprzepięciowa 4 kV. Montaż pojedynczo lub w linii świetlnej, do sufitu za pomocą 2 uchwytów montażowych ze stali nierdzewnej, lokowanych dowolnie wzdłuż oprawy. Oprawa może być montowana w systemie profili aluminiowych FISCHER DB 150, DB 175 oraz DB 200. Opcjonalnie oprawa dostępna z systemem szybkiej wymiany układu zasilającego RAPDEX. 5 lat gwarancji producenta.
ŹRÓDŁO ŚWIATŁA |
LED |
|
MOC |
od 9 W do 88 W |
|
STRUMIEŃ ŚWIETLNY |
od 1300 lm do 15660 lm |
|
TEMPERATURA BARWOWA |
4000 K |
|
Ra / CRI |
> 80 |
|
SDCM |
< 3 |
|
ROZSYŁ |
średni, wąski, szeroki |
|
NAPIĘCIE ZASILANIA |
220 V - 240 V AC/DC |
|
KLASA OCHRONNOŚCI |
II |
|
IK |
09 |
|
IP |
65, 67* |
|
TEMPERATURA OTOCZENIA |
-35°C do +40°C |
|
ŻYWOTNOŚĆ |
L80 B10 > 60.000 h w +40°C |
|
CERTYFIKATY |
CE, VDE, ENEC, PKP PLK, CNBOP |
|
STEROWANIE |
XARA®, DALI |
|
EEI |
A do A++ |