Nowy katalog "Oprawy kolejowe LED - Program 2020/21"

Prezentujemy najnowszy katalog opraw kolejowych LED z dopuszczeniem Spółki PKP PLK S.A. do oświetlania infrastruktury kolejowej oraz kolejowych opraw awaryjnych z dopuszczeniem CNBOP. Katalog „Oprawy kolejowe LED – Program 2020/21” obejmuje szeroki asortyment opraw LED produkowanych przez niemiecką firmę NORKA GmbH. Przedstawione w katalogu oprawy kolejowe LED przeznaczone są do oświetlania wiat peronowych, przejść podziemnych, zejść na perony, dworców kolejowych, a także hal naprawczych taboru szynowego, kanałów montażowych w halach remontowych, lokomotywowni, nastawni kolejowych oraz wszelkich obiektów infrastruktury kolejowej i transportu publicznego, gdzie wymagane są efektywne oprawy LED z dopuszczeniem PKP PLK i CNBOP.

Od ponad 26 lat współpracujemy ze służbami Spółki PKP PLK S.A. oraz biurami projektowymi i architektonicznymi, tworząc projekty oświetlenia peronów zadaszonych i niezadaszonych, dworców kolejowych, hal remontowych i innych obiektów infrastruktury kolejowej. Projekty te wykonujemy zgodnie z obowiązującymi normami oświetleniowymi, jednocześnie zapewniając wysoką efektywność energetyczną. Efektywność systemu oświetleniowego to coś więcej niż tylko wybór oprawy oświetleniowej. W naszym szerokim podejściu do projektu oświetlenia bierzemy pod uwagę koszty inwestycji, wymagania oświetleniowe oraz szczegółowe wymagania techniczne. Na bazie tych indywidualnych potrzeb powstaje koncepcja oświetlenia, która w prosty sposób realizuje wysoką efektywność.

Projektując oświetlenie obiektów kolejowych zwracamy szczególną uwagę na rygorystyczne normy jakościowe dotyczące opraw oświetleniowych. Projekt stacji kolejowej, zarówno podziemnej jak i naziemnej, jest tworzony mając na uwadze długoletnią eksploatację (20 – 30 lat), pracę 24 h / dobę oraz duże natężenie ruchu pasażerskiego. Oświetlenie kolejowe musi być niezawodne, począwszy od źródeł światła, aż po wszystkie komponenty opraw. Te wysokie standardy spełniają oprawy kolejowe NORKA.

Specjalne rozwiązania zastosowane w oprawach kolejowych LED NORKA, takie jak: możliwość dostosowania wartości strumienia świetlnego oprawy do danego obszaru zastosowania (program opraw LED Światło na Punkt), szybka wymiana układu zasilającego bez konieczności demontażu oprawy (system RAPDEX), duża odporność na uderzenia i akty wandalizmu (seria opraw antywandalowych PHALANX Linear), gwarantują spełnienie wymagań stawianych oświetleniu kolejowemu.

Oferowane przez nas oprawy kolejowe LED mogą być montowane w systemach profili aluminiowych, o różnych wymiarach i w różnych kształtach (owalne, okrągłe, prostokątne). Profile wykonane są z ekstrudowanego aluminium AlMgSi 05, odpornego na warunki atmosferyczne i korozję, malowane proszkowo na kolor RAL wg zamówienia, zgodnie z wytycznymi architekta. System podwieszenia jest dostosowany indywidualnie do konkretnego typu zadaszenia i możliwości montażu.

Oprócz opraw oświetleniowych, w profilach FISCHER można montować głośniki, system monitoringu i informacji wizualnej, a także prowadzić okablowanie innych instalacji peronowych. System produkowany jest na indywidualne zamówienie, zgodnie z projektem oświetlenia i koncepcją architektoniczną. Lokalizacja opraw, głośników i innych elementów jest dowolna, na całej długości linii świetlnej. Długość linii świetlnej, jej kształt oraz jej przebieg jest dostosowany do danego obiektu, zgodnie z projektem oraz wymogami technicznymi

Katalog w wersji elektronicznej dostępny jest w dziale KATALOGI pod tym linkiem.

pokaż więcej
Newsletter
zapisz się

Kontakt

KRULEN TECHNIKA ŚWIETLNA Sp. z.o.o.
Czynne: poniedziałek - piątek 08:00 - 16:00
T.+48 22 616 60 54
T.+48 22 616 62 73